Lugojenii iubesc ciclismul urban

Despre încurajarea mersului cu bicicleta în oraşul Lugoj am mai scris şi pus poze aici pe blog. Iată că revin la tema aceasta pentru că “Lugojul pedalează” a fost un succes. O mişcare promovată de câţiva entuziaşti locali care iubesc ciclismul (urban şi cel de teren). E prima ediţie care se organizează sub o egidă locală. Până acum eu ştiu că asemenea acţiuni s-au organizat sub denumirea de “Verde pentru biciclete” sau “Masa critică”. Promovarea evenimentului a fost excelentă şi asta asociat cu vremea bună, a scos din case peste 400 de lugojeni inclusiv pe subsemnatul. Iniţial, credeam că n-o să pot participa la plimbare dar lucrurile au fost în aşa fel încât a fost posibil. N-am plecat fără aparat foto, şi cu această ocazie mi-am propus ca scula cu care mă exprim vizual să încerc s-o port mai des cu mine, cel puţin la serviciu şi la unele plimbări pentru că .. ce pasionat sunt eu dacă am cu ce fota (adică obiectul muncii) şi când ţi-e lumea mai dragă trebuie să scot tot telefonul mobil? Despre acest fapt vroiam să scriu o postare separată dar până o voi face (dacă o voi face), am punctat şi aici.

Întorcându-mă la evenimentul de duminică, 4 noiembrie, căci nu am amintit data dintru început ca în ştirile standard Zâmbet mă bucur că lugojenii au răspuns favorabil şi au venit fără jenă indiferent de vârstă şi de vehiculul deţinut. Am făcut şi nişte poze pe care le-am postat pe pagina de Facebook “I Love Lugoj”

Pe luna viitoare (în prima duminică a lunii, adică pe 2 decembrie)

Lasă un răspuns

