Renunţări

Cred că cea mai eficientă renunţare este cea pe care o decizi mai spontan. Dacă spui: “de mâine, de săptămâna viitoare, peste o lună, un an sau 10” nu cred că vei renunţa niciodată pentru că te complaci în amânarea luării unei decizii. De multe ori am spus: “de mâine renunţ la … ” şi acel “mâine” nici nu a mai existat. Când am fost mai hotărât, a funcţionat mai bine.

La începutul acestui an mi-am propus să renunţ la excese culinare puţin câte puţin dar semnificativ, însă nu mi-am propus: “de mâine, de poimâine” ci din momentul în care mă simt pregătit, acţionez pur şi simplu.

Deja am început seria renunţărilor la mâncările cu prăjeală, am redus din pâine şi carne iar de azi (ziua mea de nume) am renunţat la a mai bea ceaiul cu zahăr şi asta nu neapărat că cineva drag mi-a “interzis” în urmă cu câteva săptămâni. Am redus din dulciuri şi (pariul cel mare pe care de fapt nici nu ştiu dacă l-am pus) va fi renunţarea la masa de seară care să fie maxim până la 19.00 .

De ce aceste renunţări? În primul rând pentru sănătate. Momentan mă simt bine, dar (din haine şi din pozele de odinioară) mi-am dat seama că am luat proporţii şi nu-mi convine acest lucru. În plus nu vreau să mai obosesc repede, nu vreau să-mi mai fie greu când îmi leg şireturile şi vara nu vreau să mai transpir ca un cal şi o vacă la un loc.

(posibil să mai continui … )

4 gânduri despre „Renunţări

Lasă un răspuns

