Ceau-ceau

Salutul pe care l-am ales ca titlu pentru această postare, face parte dintr-o lege parcă nescrisă care se aplică la sala de fitness unde am început să merg de (numai) două săptămâni. Majoritatea se cunosc din vedere dar la venire şi plecare lumea se salută frumos cu “ceau-ceau”, indiferent că saluţi o persoană sau mai multe. Dacă e spus numai o dată, e clar .. eşti de puţină vreme p-acolo.

Tentative de a face mişcare am tot avut de-a lungul vremii, ba motivat de felul în care am luat proporţii, ba de vreo iubire imposibilă ba de faptul că şi prietenii mei o fac … Într-o vreme făceam jogging de unul singur cu muzica-n urechi dar “omul nu e bine să fie singur” aşa că m-am plictisit. De mai bine de 10 ani, în fiecare an “mă apucă” într-un sezon, pofta de mişcare: o poftă care … din păcate nu mă ţine prea mult (în medie câteva luni) apoi se stinge uşurel-uşurel.

Ultima dată am fost la sală în urmă cu cinci ani, tot aşa în perioada aceasta de iarnă-primăvară (şi bine era). Acum după sărbătorile astea “grele” de Crăciun şi Anul Nou mi-am zis că trebuie să reiau mişcarea căci ajungeam să obosesc până şi după un banal încălţat (restul motivaţiilor sunt de prisos).

Deşi au trecut repede două săptămâni, sunt încă “la început” de drum (mai o febră, mai un anti-chef), dar per general mă simt mai dezmorţit şi mai apt de mişcare. De fapt orice greutate am avea, mişcarea e “sănătatea de pe pită” de care ne bucurăm şi acum dar şi pe termen lung.

Din fericire mai merg la sală cu încă doi prieteni, ceea ce pentru mine contează. Sper ca de data asta să nu fie iar ceva de sezon ci când vine căldurica aş vrea să “fac bandă naturală” adică să-mi pun din nou căşti în ureche şi să alerg pe plaiurile urbei. De abia aştept să scot şi “pedala” din cămară căci aia chiar îmi place.

Până la ieşitul în aer liber, îmi continui mişcările de interior între cel puţin 4 ceau-ceau-ri.

Lasă un răspuns

