Schimbare de adresă

Am acest blog de mulţi ani. Poate atât de mulţi încât ar trebui să-mi fie puţin ruşine că mă laud cu asta. Totuşi o spun pentru că recunosc, m-am ocupat sporadic de el. Dacă până la popularizarea Facebook-ului, postările mi-erau mai frecvente, în ultima vreme (asta însemnând cel puţin 2-3 ani) conţinutul s-a mai rărit. Gândurile scurte le postam pe Facebook sau Twitter iar blogul rămânea pentru conţinut ceva mai stufos.

Mă reîntorc iar şi iar “acasă” la blog pentru a nu ştiu câta oară. De data aceasta să zicem că “mi-am zugrăvit-frumos” schimbându-mi tema, dar mai ales am migrat în sfârşit la un domeniu pe .com Mai bine spus am simplificat pe lângă temă şi adresa: raimondo-mario.com e mult mai uşor de ţinut minte.

Un nou început pentru my blog? Nu neapărat. Mai degrabă o continuare cu forţe noi; un refresh. Un loc pe care doresc să-l readuc în actualitate, aşhe blând! Voi continua să scriu despre ceea ce simt că vreau să fie scris, de la micile sau marile evenimente la care iau parte sau în care mă implic până la diferite gânduri şi opinii.

Ca o bucurie, întâmplarea a făcut ca schimbarea adresei să coincidă cu ziua internaţională a fericirii chiar dacă mişcarea am făcut-o către sfârşitul ei.

2 gânduri despre „Schimbare de adresă

Lasă un răspuns

