Pe ultima sută de metri

E una din postările scrise de pe un dispozitiv mobil (my tablețica) de la un wifiu` gratis undeva în miezul urbei de pe Timiș, așa că voi fi mai scurt și e posibil să apară greșeli tehnice ici-colo.
Vi se întâmplă ca atunci când pregătiți de regulă un material scris pentru un examen sau vreo conferință, să vă concentrați pe lucrul la grosul lucrării pe ultima sută de metri? Mie mi se tot întâmplă asta de când mă știu. Bine, titlul lucrării l-am comunicat din timp și tot arsenalul de idei și material îl am la îndemână numai bun de finisat dar apare ispita aia „la ce să te grăbești așa … ? Mai ai țârrr zile” Deși m-am descurcat de fiecare dată pe ultima sută nu recomand această practică mai ales celor cărora nu se pot descurca în situații neprevăzute și vor să aibă liniștea că lucrurile sunt bine trasate din timp.
Chestia pe ultima sută deși e un pic adrenalinică, te solicită și mai mult iar apoi parcă nu te poți bucura de ce ai lucrat pe viteză. Totuși dacă te-ai obișnuit de alungul vremii așa atunci nu e o mare problemă însă varianta ideală rămâne cea cu lucrul din timp (poate voi mai continua)

Lasă un răspuns

