“Ispitit” de Eurovision

Anul acesta în ultimul moment adică în timpul desfăşurării finalei Eurovision, m-a prins curiozitatea să ascult cele 26 de piese, că în rest şi de regulă nu prea interesează competiţia. Nu mă interesează nici cine câştigă şi mai ales nici pe ce loc iese România. Da, s-ar putea spune că n-am simţ patriotic însă în preferinţele muzicale nu are importanţă pentru mine atât patria, dacă piesele din alte ţări îmi plac mai mult.

Din cele 26, doar 12 melodii mi s-au părut faine şi două mi-au plăcut mai mult. Aşadar (indiferent cine a ieşit pe locul 1), melodia care mi-a plăcut tare-tare este cea reprezentată de trupa: El Sueño de Morfeo din Spania cu piesa: Contigo hasta el final. Melodia de pe locul 2 în topul meu personal este cea cântată de Dina Garipova din Rusia – What If. De fapt ambele piese îmi plac la fel de mult însă la o strânsă departajare, Contigo hasta el final (varianta studio) mi-a picat mai cu tronc.

Alte ţări care au avut melodii ce mi-au plăcut sunt: Georgia, Azerbaidjan, Marea Britanie, Islanda, Ukraina, Irlanda, Danemarca, Suedia, Italia, R. Moldova şi Estonia.

Cu tot respectul pentru persoana şi vocea lui Cezar Ouatu, piesa pe care a cântat-o nu mi-a plăcut nicidecum.

Lasă un răspuns

