Free GIGI: mulţi “vede” puţini “vrea să ştie”

Ce … aiurea e să treci aşa prin timp şi viaţă fără să vrei a te  informa niţel despre anumite lucruri. De fapt a cunoaşte, înseamnă a fi mai puternic, mai detaşat de turmă şi implicit a te învârti mai bine în … viaţă (că tot devine cuvânt-cheie p-aci).

Nici eu n-am ştiut dintotdeauna ce înseamnă free Gigi dar bine se spune: citeşte, informează-te mereu şi ai grijă de unde o faci. Încă din 2009 când a apărut pentru prima oară acest subiect pe sticlă, inevitabil din sursele pe care le frecventam, am aflat ce înseamnă Free Gigi şi cum presa noastră a fost aşa de finuţ manipulată Zâmbet ca să nu spun: şi-a luat-o-n bască. Alt rău să nu fie, la câte gafe nedocumentate am tot văzut, unele taxate pe bună dreptate tot în blogosferă.

“Free Gigi” se pare că a revenit mai vârtos în atenţia media. Săptămâna trecută când l-au arestat am zis că nu-i adevărat la cât se dă “pe sticlă” despre el. Noroc că nu mă mai uit la teleu dar se uită alţii din casă şi inevitabil observ.

Există şi fan page pe Facebook denumit chiar Free GIGI, evident cu “pseudo-sensul” de a-l elibera pe nea Gigi. Parcă nu-mi ajunge numai să râd (şi iar să râd) pur şi simplu de ignoranţa asta intenţionată, dar la cât se fură şi se minte în presă pentru audienţă, atunci trec de partea cealaltă arătând cu degetul spre consumator, că asta e!

(Bonus: un articol unde se explică sensul lui free GIGI)

Mură-n gură - Gigi=joint

Cei de la care am aflat de ispravă

2 gânduri despre „Free GIGI: mulţi “vede” puţini “vrea să ştie”

  1. Cum am scris si eu, nu cred ca este devina, dar nu ii strica putina umilinta si lui. Nu de alta, dar trebuie sa se obisnuiasca si cu alt sentiment.

  2. Daniela, nu ma prea intere’ de el ca persoana ca tot binele ce l-a facut a avut grija sa fie ulra mediatizat pentru imaginea sa si atunci iaca a stiut nu numai stanga ce a facut dreapta lui ci o tara intreaga. Treaba lui, eu am vrut sa scot in evidenta faptul ca mesajul Free GIGI are la baza alt sens 🙂

Lasă un răspuns

