O voce care cred că merită să fie cunoscută

N-am mai distribuit muzică pe blog demult, dar acuma o voi face pentru că pe Luci Avramescu îl cunosc din liceu şi e destul de pasionat. Cover-urile ieşite din vocea lui, sună excelent. Îmi place efectiv cum cântă şi m-am tot întrebat de ce nu e mult mai cunoscut? Pe el n-am îndrăznit să-l întreb. Poate încă n-a sosit vremea, poate mai este timp? …

L-am auzit în ultima vreme de vreo două ori la karaoke într-un pub iar sâmbătă (6 iulie) am participat la un recital acustic unde a fost la înălţime.

Cuvintele sunt de prisos, aşa că mă văd nevoit să închei, punându-vă câteva melodii mai jos. Pe Youtube găsiţi mai multe piese.

Lasă un răspuns

