Internet cu şi fără cablu – uşoare amintiri

Deja aţi auzit cât mai mulţi de pe net şi de la TV de campania lansată de Vodafone: “Românii au iniţiativă”. E o campanie care se concentrează pe susținerea românilor cu inițiativă, a celor care folosesc internetul si comunicațiile mobile pentru a crea sau gestiona afaceri dar şi pentru cei care-l folosesc în scop personal. Deja Ghita Ciobanul a devenit arhi-cunoscut.

Pot spune că folosesc destul de des comunicaţiile şi o fac de ani buni. Chiar dacă generează dependenţă, cu ajutorul lor pot spune că am crescut în mentalitate, în felul de a vedea lumea cu alţi ochi şi de a interacţiona acolo unde altădată mi se părea a fi un zid mare şi imposibil de trecut.

Pe site-ul campaniei se găsesc câteva poveşti ale românilor “care fac lucrurile să se întâmple. Celor care, cu ajutorul tehnologiei îşi depășesc barierele şi limitele punându-şi ideile in practică”.

Oricine poate scrie o poveste despre experienţa sa privind relaţia cu tehnologia. Iată povestea mea:

De când a apărut internetul în România, îmi doream ca modul de a te conecta să fie cât mai personal, independent şi … chiar mai mobil. Varianta a treia mi se părea încă greu de realizat dar primele două, le-am bifat destul de repede, „migrând” din internet-cafe-uri … la internetul de acasă prin cablu, să fie clar!
A venit totuşi şi vremea internetului mobil aşa mai timid la început. Prima experienţă de a conecta un calculator la internet prin telefonul mobil am încercat-o în urmă cu vreo 8 ani. Aveam deja un smartphone şi un cablu de date pe care l-am cumpărat separat. A, mai aveam şi 10 mb lunar trafic de internet (X-net pe vremea aceea) în care te cam puteai încadra. Nici nu depăşeam întotdeauna traficul. Într-o zi la serviciu m-a ros foarte tare curiozitatea şi provocarea să aduc internetul în acel computer, destul de bătrân. Cred că m-am chinuit vreo jumătate de oră bună să realizez conexiunea. Era o adevărată aventură, dar într-un final am reuşit.

Citeşte mai departe …

Lasă un răspuns

