Oare a început Campionatul Mondial de Fotbal şi pentru mine?

Aseară am ieşit în oraş pur şi simplu să mă întâlnesc cu nişte prieteni la un pahar de … Nici măcar n-am scos telefonul din taşcă pentru prostul obicei de a mai vedea ce-i pe ecran, deci pentru (o) socializare sănătoasă.

Cum mai pe la toate unităţile de consum în aceste clipe rulează meciurile de la Campionatul Mondial de Fotbal, şi acolo unde eram, clar că meci vedeai pe sticlă. Era în timpul faimoasei partide Spania-Olanda. De la golul acela superb înscris din viteză cu capul de un tip din echipa Olandei (n-am chef să-i caut numele), parcă ne-a captat tuturor atenţia, deşi nu ne dăm în vânt după privit fotbal, mai ales eu! Şi au început să curgă golurile în poarta Spaniei de zici că era meci de maidan. Un 5-1 pe fondul unui meci frumos şi ocazii multe.

Nu mă mai uit la fotbal de ani buni, dar un meci cum a fost cel de aseară e din seria acelor partide la care nu te plictiseşti. Mereu, eşti în priză, atacuri peste atacuri, ocazii, GOLURI, bucurie şi tristeţe, un … divertisment actual.

De abia cu acest meci pentru mine a cam început Campionatul Mondial şi asta pur accidental. Unde dai şi unde crapă! Nu cred că mă voi pune planton în fiecare seară la privit meciuri dar mi-am schimbat optica din “femininul” … “pfoai iar ăştia cu o lună de fotbal, mă termină” în “masculinul” … “hai că e mai ok decât îmi imaginam”.

Lasă un răspuns

