Un ultim ecou despre expoziţia foto pe care am avut-o la Reşiţa în mai

Credeam că despre expoziţia personală de fotografie de la “Berlin Cafe”, Reşiţa din 31 mai, am cam spus ce era de spus, însă tocmai ce mi-a venit prin poşta clasică o surpriză plăcută. Dl. Erwin Ţigla, care a vorbit la expoziţie, mi-a trimis ceva se-rios în “carne şi oase”, ceva se se poate pipăi şi răsfoi. Tocmai am făcut cunoştinţă cu revista pe care o conduce, „Echo der Vortragsreihe” („Ecoul Asociaţiei”), o publicaţie care apare lunar şi este editată de Asociaţia Germană de Cultură şi Educaţie a Adulţilor din Reşiţa. În numărul 7 (295) / 2014 al revistei apare acest articol (numai în limba germană), scris de Dl. Erwin.

Dacă până acum, despre acest eveniment s-a scris doar via online, iată că undeva, el va rămâne consemnat şi pe hârtie pentru un anumit public, cel al revistei. Încă o dată mulţumiri! Îmi tot vine în minte proverbul latin: “Verba volant, scripta manent!” Acest scris aşezat pe hârtie deja are menirea să rămână pentru un timp nedeterminat în vreo câteva arhive atât ale instituţiilor din România şi Germania unde merge revista cât şi prin unele arhive personale ale cititorilor. Desigur, intră cu onoare şi în arhiva mea personală.

Chiar dacă ar fi să se “potopească” prin absurd tot ce înseamnă suport online, undeva, cândva, această consemnare poate reieşi la lumină de pe hârtia care tot ce e posibil să se îngălbenească. Trăgând linie, pot spune că prima expoziţie personală de fotografie mi-a plăcut mai mult decât credeam. Indiferent de câte expoziţii voi mai avea (sau nu), asta a fost prima iar ce e la început (ce e unu’), nu se uită, pentru că are un charm aparte.

Un gând despre „Un ultim ecou despre expoziţia foto pe care am avut-o la Reşiţa în mai

  1. Transmiteti domnului Tigla „multumirile mele sincere” pentru faptul a a taiat watermark-ul de pe fotografia realizata de mine.

Lasă un răspuns

