Participare la expoziția de fotografie "PORT 2016"

Timişoara, 3 noiembrie 2016: vernisarea expoziţiei celei de a doua ediţii a concursului naţional de fotografie de arhitectură „PREMIUL OCTAVIAN RADU TOPAI”. O expoziţie cu 60 de lucrări foto selectate din 600 înscrise. Am numărat 42 de fotografi înscrişi în acest concurs-expoziţie. Dintre aceştia, unii au avut două sau trei lucrări. M-am înscris în concurs ca „fotograf din afara sferei arhitecturii”. Din lucrările mele foto care au fost alese de juriu pentru a fi expuse şi care – totodată – au candidat la premiu, au fost câte una de la secţiunea interior şi secţiunea detaliu. Chiar dacă am avut două şanse, nu m-am numărat printre cei şase câştigători, dar faptul participării la această expoziţie, este deja un câştig. Expoziția a fost deschisă în perioada  4 – 17 noiembrie, între orele 9:00-18:00, în spațiul Bibliotecii Județene Timiș, Secția de Artă – „Deliu Petroiu”, din cadrul Bastionului Theresia, Corp A, Timișoara.

Mai multe fotografii de la vernisaj, aici.

Lasă un răspuns

